Aangekomen in Vancouver

22 juli 2014 - Vancouver, Canada

Heyhey,

We zijn er geraakt!! Oef!! Lange dag,echt wel,maar geen problemen gehad.

Vanmorgen om 8 uur thuis vertrokken richting schiphol,daar rustig kunnen inchecken en iets gegeten nog,douane door... Eerste keer bodyscan...en voorrang met kids...handig met een rij van zo een 300 wachtende voor u ;-)

en dan de vlieger op voor net geen tien uur,samen met kobe die nog geen twee minuten had gezwegen sinds 7 uur smorgens .

het spreekt dus voor zich dat zowel Gert als ik geen 5 min geslapen hebben,en ne film volgen of een blad gelezen krijgen was ook met moeite,maar hij is super flink geweest.

10 uur aan een stuk is echt wel lang! Dus allemaal heel content als we der eindelijk waren,canadese douane door,bagage ophalen...yep...er zijn drie koffers aangekomen..woop woop!!!

nu effe op ons kamer,kobe lego aant bouwen,en ik effe platliggen (men angst om zwanger te vliegen is ongegrond,geen last gehad v vlucht,enkel last door zo lang in zelfde houding te zitten maar dat had iedereen)...dus nu effe liggen...douchke..en eten.

en dan morgen op pad door Vancouver.Hebben paar punten die we zeker willen doen.

vandaag gaat het buiten douchen en in buurt iet eten gene vette meer zijn,zijn onderts bijna 24 u op de been en kapot .

ah,en mijne(els) hare gsm doet het hier voorlopig niet,dus enkel per mail of dringende gevallen via gert. .

kus v ons allemaal! Xxx

1. Mikke van Berckelaer:
    23 juli 2014
    GEK en X geniet van de reis waar jullie zo lang hebben naar uit gekeken! Hééél leuk om jullie te kunnen volgen!
    Wees voorzichtig op jullie avontuur hé.

Mimi en co xxx
  2. Moeke:
    geniet er tenvolle van met jullie 4, dikke knuffel
  3. Maud:
    23 juli 2014
    Fijn om te horen dat de vlucht vlot is verlopen,want dat is toch altijd even stressen he.
    Geniet van jullie trip;maak er iets moois van.Ik kijk uit naar de volgende verhalen.
  4. Wilma en Eddy:
    23 juli 2014
    Al een grote (mogelijke) hinderpaal gedribbeld he...
    Blij dat alles goed verlopen is. Wij zijn blij jullie te kunnen volgen. Grtjs
  5. Jessica:
    24 juli 2014
    Hey Jullie!
    Ben blij dat jullie goed aangekomen zijn. En zeker dat de reis is kunnen doorgaan, want daar keken jullie naar uit! Geniet er met volle teugen van, ik volg jullie op de voet!
    Kus