tijd om te beginnen inpakken...

19 juli 2014 - Antwerp, België

moment van vertrek komt dichter en dichter...eindelijk...

Grootste deel van de spullen liggen mooi klaar in de living...canadees geld afgehaald... de gazon nog is afgereden...

Morgen de kleren van iedereen bijeen pakken en is proberen hoe we alles over de drie valiezen gaan verdelen..

We slapen wel elke nacht op hotel.. maar het is echt wel de bedoeling om zoveel mogelijk in de natuur te zitten en buiten zelf ons potje te koken en al..

dus: campingvuur, check ... kookpotten gamellen en bestek,check...

ehbo,pillamp,surprisepakjes voor kobe in de vlieger... de lijst van alles wat een plek moet krijgen in de valies of in onze handbagage is lang :-)

Kobe is ondertussen verschrikkelijk ongeduldig en enorm aan het aftellen naar het vertrek !

Nog drie keer slapen en we stappen voor een kleine tien uur op de vlieger richting Vancouver.

Onze vlucht vertrekt dinsdag om 14.15u van Schiphol, om dan om dinsdag 15.00uur plaatselijke tijd te landen in Vancouver.Best raar... :-)

Het tijdsverschil bedraagt die moment 9 uur als ik me niet vergis dus al nacht voor jullie tegen wij daar zijn.

De volgende keer dat je van ons iets hoort staan wij op Canadese bodem.

Ik ga proberen om zo vaak als mogelijk onze avonturen te posten..maar zoals de meeste zich waarschijnlijk nog wel herinneren van onze trip naar amerika..het internet wil in de natuurparken niet altijd even goed mee..maar we doen ons best.