Home

9 augustus 2014 - Antwerp, België

Het zit erop ! :-(

na een serieus zware lange dag onderweg zit jet laatste stuk erop.

back home.

vlucht vlot verlopen...ritme wel totaal overhoop...wij hebben geen vrydagnacht meegemaakt....

Bijna tien uur gevlogen...een eeuwigheid moeten wachten op onze bagage op schiphol....ni te doen...euforie want alle valiezen zijn erbij en zelfs kobe zen ingepakte handgesneden wandelstok komt heel uit de gagageruimte...

aan de overkant onze auto terug ophalen....effe iet klein eten...en na rotterdam. Gert gaan wegdoen.die heeft al terug een show vandaag.

ben met kobe tijdje mee daar geweest nog,ma zowel zijn als mijn kaarske is uit en ik moest nog v rotterdam tot rumst.

Dag tegen de diablo mannen,dikke kus aan papa( die blijft nog paar uur weg want ook nog show in wilrijk)...en kobe en ik stappen de auto terug in.

kobe haalt zelfs de baan ni en ligt in dromenland voor ik het festivalterrein af ben...nog een uur en 37 minuten rijden....oef

halfweg nood aan ne stop voor mij,parking op,wat rond de auto wandelen,flesje water drinken en voort tot thuis.

thuis kobe uit auto gehaald ,hij heeft het zelfs niet beseft :-)

zen kleertjes uit en bed in....bij zen zoen toch effe reactie.... Mama...dit was super leuk alemaal...en morgen mag ik op het weggetje gaan spelen e :-)

hij gaat content zen van Jefke te zien :-)

laatste fotos volgen morgen.